Pharma Sante vernieuwt haar partnerschap met iDklic
Pharma Sante vernieuwt haar partnerschap met iDklic voor een extra periode van zes jaar.
Sinds 2006 heeft iDklic een relatie van vertrouwen en vruchtbare samenwerking opgebouwd met Pharma Sante, een van haar meest loyale partners. Met deze contractverlenging zullen Pharma Sante en iDklic in totaal 23 jaar samenwerken.
In een context waarin de farmaceutische industrie steeds meer digitaliseert, heeft Pharma Sante als doel haar zichtbaarheid te vergroten, door haar klanten nieuwe en moderne digitale tools ter beschikking te stellen om zo de communicatie te verbeteren en deze meer zichtbaar/expressief te maken, en haar klantenkring uiteindelijk te binden. Met de opkomst en democratisering van innovatieve technologien zoals etalageschermen en digitale schapdisplays (ontwikkeld door de moedermaatschappij van iDklic, Stratacache) is het essentieel voor Pharma Sante om zich te voorzien van de beste tools om deze overgang te laten slagen en zo de Apotheek 3.0 uit te rollen.
In samenwerking met iDklic verbindt Pharma Sante zich ertoe om haar klanten een unieke en ongekende digitale ervaring te bieden. "Het doel is om zichtbaarheid binnen de apotheken te vergroten door middel van nieuwe tools!" verklaarde Noémi de Brabant. "En we zijn bijzonder trots om onze samenwerking nogmaals te vernieuwen!" voegde Jean Charles Figoni toe.
Pharma Sante heeft er alle vertrouwen in dat deze hernieuwde samenwerking hen in staat zal stellen hun gemeenschappelijke digitale doelen te bereiken.
Sinds 2006 heeft iDklic een relatie van vertrouwen en vruchtbare samenwerking opgebouwd met Pharma Sante, een van haar meest loyale partners. Met deze contractverlenging zullen Pharma Sante en iDklic in totaal 23 jaar samenwerken.
In een context waarin de farmaceutische industrie steeds meer digitaliseert, heeft Pharma Sante als doel haar zichtbaarheid te vergroten, door haar klanten nieuwe en moderne digitale tools ter beschikking te stellen om zo de communicatie te verbeteren en deze meer zichtbaar/expressief te maken, en haar klantenkring uiteindelijk te binden. Met de opkomst en democratisering van innovatieve technologien zoals etalageschermen en digitale schapdisplays (ontwikkeld door de moedermaatschappij van iDklic, Stratacache) is het essentieel voor Pharma Sante om zich te voorzien van de beste tools om deze overgang te laten slagen en zo de Apotheek 3.0 uit te rollen.
In samenwerking met iDklic verbindt Pharma Sante zich ertoe om haar klanten een unieke en ongekende digitale ervaring te bieden. "Het doel is om zichtbaarheid binnen de apotheken te vergroten door middel van nieuwe tools!" verklaarde Noémi de Brabant. "En we zijn bijzonder trots om onze samenwerking nogmaals te vernieuwen!" voegde Jean Charles Figoni toe.
Pharma Sante heeft er alle vertrouwen in dat deze hernieuwde samenwerking hen in staat zal stellen hun gemeenschappelijke digitale doelen te bereiken.
iDklic
Agence en communication: iDklic Tel: 02/535.55.55
Contact: Hr. Jean-Charles Figoni - Tél: 02/535.55.55
- https://www.idklic.com
Forest B-1190